REGULAMIN POBYTU GOŚCI W POKOJACH GOŚCINNYCH ŁEBA SPOT
§ 1.
- Pokój gościnny wynajmowany jest do użytku gości na doby po przedłożeniu dowodu osobistego lub paszportu.
- Na potrzeby wynajmu doba rozpoczyna się o godzinie 14.00, a kończy o godzinie 10.00.
- Gość może korzystać bez dodatkowej opłaty z pokoju w godzinach wcześniejszych, jeżeli pokój jest wolny po wcześniejszym uzgodnieniu z właścicielem.
- Trzymanie zwierząt w kwaterze bez wcześniejszego uzgodnienia z właścicielem jest niedopuszczalne.
§ 2.
- Liczba dni pobytu określona jest w potwierdzeniu rezerwacji, którym jest dokonanie przedpłaty,zadatku przez gościa w wysokości 30% wartości całości zamówienia. Pozostałą kwotę gość wpłaca w dniu przyjazdu podczas zameldowania lub najpóźniej do godz. 12h00 dnia następnego.
- Życzenie przedłużenia pobytu, gość powinien złożyć najpóźniej na dzień przed upływem terminu najmu. Pod warunkiem że pokój jest wolny.
- Pobyt psa w obiekcie jest możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu z właścicielami. Koszt 30 pln /doba . Za wszystkie szkody wyrządzone przez psa odpowiada jego właściciel.
- UWAGA! Przerwanie pobytu przez Gościa, nie jest podstawą do zwrotu wpłaconej należności.
§ 3.
- Gość powinien używać pokoju zgodnie z jego przeznaczeniem, to znaczy dla własnych potrzeb zamieszkania i wypoczynku.
- W godzinach 22.00 do 6.00 w pokojach należy zachować ciszę.
- Każdy pokó , apartament ma określona liczbę miejsc noclegowych których nie wolno przekraczać. Cena dotyczy pokoju, apartamentu i jest niezależna od ilości gości.
- Do dyspozycji gości bez dodatkowej opłaty, po ustaleniu z obsługa są : odkurzacz, żelazko oraz pralka.
§ 4.
- W pomieszczeniach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia
§ 5.
- Gospodarz obiektu nie odpowiada za rzeczy wniesione do pokoju, lub pozostawione w innym miejscu.
- Gospodarz wyznacza miejsce postoju środka transportu Gościa, lecz nie odpowiada za szkody wyrządzone przez osoby trzecie lub utratę pojazdu. Parking jest bezpłatny i niestrzeżony.
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia i zniszczenia w budynku oraz jego wyposażenia, spowodowane jego działaniem lub działaniem osób, za które odpowiada. Wszelkie usterki w pokojach prosimy zgłaszać w dniu przyjazdu. Nie zgłaszanie usterek i zniszczeń oznacza ich brak. Wszelkie zniszczenia i uszkodzenia przedmiotów stanowiących wyposażenie obiektu należy zgłaszać u właściciela. Za zniszczenia wykryte po opuszczeniu pokoju (po wcześniejszej konsultacji z najemcami) zostaną oni obciążeni kosztami napraw.
- Gość korzystając z lodówki znajdującej się na korytarzu dostępnej dla wszystkich gości zobowiązany jest zachować czystość
- Gość który zechce skorzystać z pralki w celu zrobienia prania proszony jest kontakt z właścicielami.
- Korzystanie ze sprzętów AGD i RTV będących na wyposażeniu pokoju musi być zgodne z ich przeznaczeniem.
§ 6.
- Ze względu na możliwość uszkodzenia instalacji i związane z tym bezpieczeństwo pożarowe, bez uzgodnienia z Gospodarzem można używać jedynie tych odbiorników prądu, które znajdują się na wyposażeniu pokoju
- Ze względu na możliwość uszkodzenia instalacji i związane z tym bezpieczeństwo pożarowe, bez uzgodnienia z Gospodarzem można używać jedynie tych odbiorników prądu, które znajdują się na wyposażeniu pokoju.
- Gość otrzymuje do swej dyspozycji klucz do pokoju, które powinien zwrócić w chwili zakończenia pobytu. Zgubienie klucza powoduje obowiązek zapłaty za wymianę zamków w drzwiach.
- Kod do drzwi wejściowych zostanie przekazany gościom w dniu przyjazdu i nie powinien być przekazywany osobom trzecim dla bezpieczeństwa wszystkich użytkowników obiektu.
§ 7.
- Gość korzystający z usług akceptuje i zobowiązuje się do przestrzegania postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przepisów przeciwpożarowych oraz w sytuacjach wyjątkowych stosować się do próśb właściciela.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody będące wynikiem nieprzestrzegania przez gości zawartych w regulaminie zasad.
- Pensjonat świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem (kwatera prywatna).
- Pensjonat ma obowiązek zapewnić profesjonalną i uprzejmą obsługę, warunki do spokojnego i bezpiecznego pobytu, zachowania tajemnicy informacji o gościu oraz sprawność urządzeń technicznych.
- Obiekt nie odpowiada za niezależne od niego awarie i ich skutki.
- COVID Gość podczas pobytu obowiązany jest stosować się do zasad sanitarnych obowiązujących podczas stanu epidemicznego i obostrzeń wynikających z rozporządzeń rządu. Zasada dystans dezynfekcja maseczka
Życzymy udanego pobytu.
About Us
We have been running our facility since 2017, we fell in love with Łeba thanks to the amazing nature and great conditions for kitesurfing. We live permanently in the capital, where we run our companies related to the construction and interior design industries.
Big beds
Kitchen
Fridges in apartments
Wifi
Parking next to łeba spot